Doprava + Platba

Milí zákazníci, Zásilky odesíláme každý pracovní den. VAŠI OBJEDNÁVKU MŮŽETE UHRADIT BEZHOTOVOSTNĚ BANKOVNÍM PŘEVODEM (POPLATEK 0kČ) NEBO DOBÍRKOU PŘI PŘEVZETÍ (POPLATEK 30kČ).

 

Při objednávce nad 1500 Kč (včetně) máte nárok na dopravu zdarma! 

Pouze po České republice.

číslo účtu pro platbu převodem: 2181105002/8040 - nezapomeňte prosím uvést Váš

variabilní symbol (číslo objednávky)

 

Zásilkovna- výdejní místo Z-point (objednávka do 1500 Kč - nad 1500 Kč je doprava zdarma) DOPORUČUJEME

Platba převodem – 75 Kč

Na dobírku – 105 Kč

 

Zásilkovna - balík do ruky - dodání na adresu (objednávka do 1500Kč - nad 1500 Kč je doprava zdarma)

Platba převodem - 109 Kč

Platba na dobírku - 139 Kč

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost neporušenosti obalu. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte. Je-li zásilka poškozena a Vy se rozhodnete zboží převzít, sepište s řidičem protokol o poškození. Zásilku si prosím vyfoťte pro rychlejší vyřízení případné reklamace, kdyby bylo některé zboží poškozeno. S vyřízením reklamace Vám rádi pomůžeme.

 

GLS - kurýr - balík do ruky - dodání na adresu (objednávka do 1500 Kč - nad 1500 Kč je doprava zdarma) DOPORUČUJEME

Platba převodem – 119 Kč

Na dobírku – 149 Kč

O čase doručení Vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou. V SMS zprávě bude uveden telefonní kontakt na kurýra a v případě potřeby máte možnost po telefonické dohodě změnit čas doručení dle svých potřeb. Standardní doba doručování zásilek je v rozmezí 8-17 hodin v závislosti na místě bydliště. V případě nevyhovujícího místa doručení je možné si s řidičem domluvit jiné místo doručení. 

 

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebírali, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.